6 Logische keuzes wanneer je een enquête gaat maken voor je studie

En vul vooral die van mijeven in!

Allereerst: enquête of interview? DUH, enquête natuurlijk

Zo schuchter ben je dan ook wel weer om niet voor een interview te gaan... | bron: media0.giphy.com

Papier of online? Sowieso online!

Natuurlijk kies je voor de milieubewuste optie, want jij geeft om onze planeet (en om je eigen portemonnee). | bron: media1.tenor.com

En gaan we dan voor de betaalde functie op de enquêtesite? Hell no!

Wederom, jij geeft om je centjes... | bron: media.giphy.com

De optie voor open vragen of toch de meerkeuze? Meerkeuze natuurlijk!

Bedenk je eens hoeveel tijd je moet investeren om al die open vragen te analyseren. Poah, jij gaat toch liever voor die meerkeuzevragen... | bron: media0.giphy.com

Zorgen dat de doelgroep hem krijgt of gewoon op je eigen Facebook pleuren?

Er zullen toch altijd wel mensen uit je doelgroep bijzitten? | bron: media.giphy.com

De resultaten zijn binnen, en hè wat jammer, niet genoeg respondenten

Gelukkig heb jij de magische gave om resultaten uit de hoge hoed te toveren! Hans Klok die je bent. | bron: media1.giphy.com

We weten het allemaal: enquêtes zijn kut, maar superhandig voor je onderzoek

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-b', container: 'taboola-below-article-5e518ed52262b', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });