6 Omstandigheden waarin de NS de airco in de treinen aanflikkert

Behalve wanneer het buiten warm is. Dan blijft de airco natuurlijk veilig uitstaan.

Wanneer het buiten koud is

Het lijkt wel alsof de NS andersom leeft. In de zomer sterf je van de hitte in de trein, en wanneer het buiten kouder begint te worden, wordt het dat binnen in de coupés ook. Waarom?!  | bron: media.giphy.com

Wanneer er één zonnestraal op de treincoupé schijnt

De airconditioning is triggered, want hoe koud het buiten ook is, als de zon schijnt dan staat de airco aan.  | bron: media.giphy.com

Wanneer het buiten regent

Extra lekker wanneer je helemaal verregend bent om in een trein te stappen waar het ijskoud is. Die koude wind op je natte spijkerbroek geeft je die extra 4D Antartica-ervaring! | bron: media.giphy.com

Wanneer de trein heel veel vertraging heeft

Wat is er beter dan een uur in de kou zitten? Juist, twee! Hup, slinger die airco maar aan bij de vertraging! | bron: media.giphy.com

Wanneer de NS weer eens wil laten weten dat ze 'Climate Control' hebben

Die overduidelijk niet werkt. Of hij moet ingesteld staan op standje Antartica; dan werkt 'ie wel degelijk.

's Avonds laat en 's ochtends heel vroeg

's Avonds en 's ochtends is het buiten dus al kouder, dus waarom in de trein ook niet? Lekker genieten dames en heren! | bron: media.giphy.com
window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-b', container: 'taboola-below-article-5e4b8268b1a7b', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });