11 Work-outs die je heel makkelijk in bed kan doen

Alleen voor de ├ęchte, die-hard luie sporters.

Trek je dekbed vijftien keer over je hoofd

Herhaal deze set drie keer. Let op dat je je armspieren niet overstrekt.  | bron: media.giphy.com

Verwissel twintig keer van zij

Liggen woelen in je bed was nog nooit zo effectief.
| bron: stream1.gifsoup.com

Trek je pyjamabroek vijftien keer aan en uit

Naaktslapers mogen deze oefening overslaan. | bron: http://ed_wp-content_v2.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/08/943519_656941874321718_1568802067_n.png

Sla liggend tien muggen of insecten dood met je handen en/of voeten

bron: media1.giphy.com

Trek een te klein hoeslaken over je matras net zolang tot het past

De optie voor gevorderden: probeer dit liggend te doen.  | bron: i.ytimg.com

Schud je kussen op. Herhaal dit tien keer.

Deze oefening leent zich perfect om die lastige kipfilets aan te pakken.  | bron: media.giphy.com

Trek horizontaal een sprintje

Ga op je zij liggen en beweeg je benen en voeten alsof je heel hard rent.  | bron: media.giphy.com

Kijk twintig keer onder je bed of er geen monster onder verstopt zit

bron: img08.deviantart.net

Stel vijftien keer je alarm in

Zowel goed voor de binnenste duimspieren als de opperste middelvinger-kruisbanden.   | bron: i.imgur.com

Probeer je telefoon te pakken zonder je lichaam te verplaatsen

Geef niet op! Haal het maximale uit jezelf! | bron: media.giphy.com

Cooling down: strek je armen en benen en ontspan

En belangrijk: vergeet niet om géén water te drinken. Anders moet je er 's nachts te vaak uit om te plassen.  | bron: media.giphy.com
window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-b', container: 'taboola-below-article-5df40838e1d7c', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });