1) Je hoort het al weken: het is ✨chaos✨ op het vliegveld: ✨topdrukte✨ ✨paniek✨ dat wordt dus op tijd vertrekken
2) Je kan toch pas relaxen als je eenmaal door de douane bent, dus wat moet je anders de rest van de dag doen?
3) DIT is exact wat je altijd denkt, maar als je op het vliegveld aankomt en binnen een kwartier je koffer hebt afgegeven, je paspoort hebt laten checken en door de douane bent gegaan en in de vertrekhal aankomt realiseer je je weer wat de realiteit is: je gaat hier uren van je leven verspillen die je nooit meer terugkrijgt
4) Goed: eerst maar even iets eten. Ja, je bent misschien 48 euro kwijt voor een Big Mac, maar wat moet je anders doen?
5) Tijdens het veroberen van je hamburger ben je nog wel content. Beetje mensen kijken, redelijk comfortabel zitten, dit komt helemaal goed
6) Maar goed een half uur later is dat voorbij en je bent die schreeuwende kinderen ook zat... een tijdschriftje kopen dan maar
7) Het kwartier daarna blader je doelloos door het blaadje, maar daar staat eigenlijk ook niks bijzonders in... misschien een tijdje vliegtuigen kijken?
8) Hmm, maar zoals altijd vertrekt er eigenlijk nooit een vliegtuig in het deel waar je zicht op hebt: Doodsaai (en verdacht)
9) Toiletstop dan maar, en tijdens het handenwassen op de rode knop met de sippe smiley drukken qua aanbeveling: kan immers altijd beter