7 Redenen waarom er een apart fietspad moet komen voor elektrische fietsen, ver bij ons vandaan

Jahaa, je bent sneller. Fijn voor je.
@media (max-width: 679px){#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f62c80 img{#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f62c80 img{#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f62c80 img{#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f62c80 img{#fig-65d9259f62c80 img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}ebike

Elektrische fietsen

@media (max-width: 680px){#fig-65d9259f63109 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f63109 img{#fig-65d9259f63109 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65d9259f63109 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f63109 img{#fig-65d9259f63109 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65d9259f63109 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f63109 img{#fig-65d9259f63109 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

Ze worden steeds populairder

@media (max-width: 680px){#fig-65d9259f6323e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f6323e img{#fig-65d9259f6323e img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65d9259f6323e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f6323e img{#fig-65d9259f6323e img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65d9259f6323e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f6323e img{#fig-65d9259f6323e img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
Even wat wetenschappelijk bewijs.

Super goed natuurlijk als het je helpt, maar verder vindt iedereen die deelneemt aan het verkeer ze kut.

@media (max-width: 680px){#fig-65d9259f633ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f633ce img{#fig-65d9259f633ce img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65d9259f633ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f633ce img{#fig-65d9259f633ce img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65d9259f633ce img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65d9259f633ce img{#fig-65d9259f633ce img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

1) Want ze weten dat ze sneller zijn. Dus ze MOETEN bij een stoplicht altijd voor je staan, ook als dat eigenlijk niet kan

2) Als je een paar centimeter naar links gaat op het fietspad, gaan ze gelijk bellen

via GIPHY

3) Het telt niet als enige vorm van lichaamsbeweging, want je hoeft letterlijk niets te doen. Maar toch vertellen ze altijd super trots dat ze met de fiets zijn gekomen

via GIPHY

4) Het is trouwens ook aangetoond dat je op een e-bike drie keer meer kans maakt op een ongeluk

via GIPHY

5) Maar het ergste is dat ze je inhalen op een heuvel terwijl jouw conditie zwaar op de proef wordt gesteld en ze je dan zo aankijken:

via GIPHY

6) Trouwens hetzelfde als je tegenwind hebt:

via GIPHY

7) Eigenlijk altijd als jij moet afzien en zij je voorbij fietsen alsof ze met wind mee van een heuvel af gaan

via GIPHY

Een ding is trouwens wel leuk. Het gevoel als JIJ iemand inhaalt op een elektrische fiets

via GIPHY