Brabants leren met deze Instagrampagina

Originaliteit is dood en dit Instagram-account bewijst het

Nee, je bent niet de eerste. Of de tweede. Of de derde, vijftigste, vierhonderdste of zevenduizendste. Sorry. Wel leuke foto verder
Instarepeat

We kennen allemaal de cliché foto bij de Toren van Pisa

via GIPHY

En die vermijden we dus ook allemaal. Maar als we dan toch in een kanootje zitten...

...moet daar natuurlijk wel even een foto van op de Gram.

Oh. Oh okee, nouja. Springend over een stel stenen in het water dan!

Dat doet vast niet iedereen. Stel dat je valt! Ja, dat is wel echt een creatieve foto

Ah, ook niet dus. Uh, okee, iets gewaagder: springend tussen twee rotswanden!

Hm. Fine. Zo'n geposeerde foto half uit een boot hangend!

Daar moet je wel echt even over nadenken en de moeite voor nemen. Net Wes Anderson zo.

Fuck. Anders maken we een foto ván een foto. Kijk! Creatief!

AAAARGH okee we gebruiken grotere polaroids!!!!

FINE, polaroids zijn te cliché. Dan maar een telefoonscherm! Dat is minder verhipsterd.

Of anders zet ik mezelf gewoon wel helemaal in de foto. Kan-ie nog op Tinder ook

Nee? Okee voor mijn volgende vakantie neem ik mijn kerstversiering mee en ga ik daarmee op de foto.

Word hier een beetje chagrijnig van. Ik ga met spullen gooien.

Kortom: spijt ons, maar originaliteit is dood. Leve de clichés!

Gewoon lekker foto's blijven posten zoals jij dat wilt. Wat maakt het uit, alles is toch al een keer eerder gedaan.