Het is tijd om een leugen aan te kaarten
Je kent wel de aankondiging op een plastic verpakking van, laten we zeggen, kaas: 'hier openen' (op de afbeelding linksboven)
Een hoekje, vaak gekleurd, met een gezellig pijltje om te te wijzen naar de plek waar je de verpakking kunt openen: in principe een topconcept
Tijdbesparend, effectief en veilig
Maar DAT WERKT DUS NOOIT
Ik durf te zeggen dat we in ons leven de meeste tijd verspillen aan het proberen te openen van verpakkingen op de 'hier openen' plek
Je staat gerust vijf minuten te pulken, want je weet zeker dat het op die plek moet, het wordt je immers verteld en je denkt: dat zal wel niet voor niets zijn
Maar 99% van de tijd is het gewoon een dikke vette leugen
In het beste geval blijkt dat het op een ander hoekje wél lukt
Maar in de realiteit sta je uiteindelijk gewoon weer met een enorm broodmes door het plastic te prikken
Waardoor de verpakking gelijk niet meer bruikbaar is en je dus ook weer op zoek moet naar iets anders om het in te bewaren
En als je helemaal pech hebt, eindig je met vershoudfolie, maar daar hebben we het een andere keer wel over
Nu geen tijd voor, we moeten nog kaas openmaken
Upcoming is het onmisbare actualiteitenplatform voor de internetgeneratie; het nieuws van vandaag, de trends van morgen én de rages van vroeger. Onze redactie maakt actuele, herkenbare en spraakmakende artikelen in een snackable concept: lijstjes. We zijn dé sfeermaker op je feeds. Dat wil je natuurlijk overal. Dus check ons voor de leukste quizzen, lijstjes, bingo’s en meer ook vooral op Instagram.
De Leven
- Lidl